czwartek, 24 września 2015

No i zaczynamy!

Witajcie!


Jestem bardzo podekscytowana! Pomysł na narodziny tego bloga pojawił się po przeczytaniu książki, w której główna bohaterka... recenzowała książki na blogu :) Pomyślałam sobie... kurczę, przecież ja ciągle coś czytam! Dlaczego nie polecać książek innym?

No i stało się, jestem tutaj z Wami :) Wiem, że na razie bieda... mało postów... mało obserwatorów (uwaga! piszę do pustej przestrzeni, ponieważ jeszcze nikogo ze mną nie ma xD motywacja pierwsza klasa :P ), ale postaram się! Dam z siebie wszystko!

Na blogu będę na bieżąco recenzować książki, które przeczytałam. Mam jednak za sobą wiele przeczytanych pozycji, więc na pewno o nich napiszę. Pewnie wszystkich szczegółów nie będę pamiętać, ale cóż... po takiej ilości książek, które pochłonęłam, to normalne. 

Nie chciałabym streszczać Wam książek, tylko zachęcać do sięgnięcia po nie. Bo przecież to nie ściąga czy bryk. Będę pisać o moich odczuciach po przeczytaniu itp. Dodatkowo pewnie pojawią się posty dotyczące zapowiedzi, tego co kupiłam i ogólnie... książek.

Póki co dziś ruszę z pierwszą recenzją. Bardzo proszę o wyrozumiałość. Jak najszybciej (chyba xD) ogarnę się z tym całym "blogowaniem". 

Nie będę także udostępniać swoich prawdziwych danych. Cenię sobie anonimowość. 

Nie będę jednak udawać kogoś, kim nie jestem, więc w razie kontaktu, rozmowy, odpowiedzi na komentarze możecie liczyć na prawdziwą mnie.

Na tę chwilę gorąco Was (czyli nikogo, ale może ktoś to kiedyś przeczyta) pozdrawiam!

Grace

1 komentarz:

  1. Ja przeczytałam. :D
    Życzę powodzenia! :) Sama aktualnie przechodzę przez początki bloga i nieraz tak samo się czuję. :D
    Pozdrawiam. :)

    http://shauniart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń